Dieta DiamondówDieta Diamondów jest stworzona przez dwóch specjalistów od medycyny naturalnej – Marlina i Harvey’a Diamond. Dieta ta jest bardzo dobra na schudnięcie i także na zdrowy wygląd. Podstawowym źródłem jedzenia są warzywa i owoce. 0,5 kilograma można schudnąć codziennie przez pierwszy tydzień diety. Następnie chudniemy tylko 2 kg na tydzień. W przeciągu miesiąca możesz zrzucić około 6-7 kilogramów.

Aby osiągnąć sukces trzeba brać pod uwagę kilka zasad takich jak:

Nie łączyć np. ryżu z fasolą czyli „dwóch węglowodanów” podczas jednego posiłku
Nie łączyć białek z węglowodanami
Nie łączyć różnych białek ze sobą np. ser z mięsem
Nie spożywać alkoholu
Wyeliminować z diety cukry proste
Przestrzeganie odpowiednich pór jedzenia tzn. węglowodany jeść na śniadanie i obiad a białko na kolacje
Kolacje i obiad trzeba spożyć między godzina 12 a 20
Śniadanie od przebudzenia do godziny 11:30

Zalety diety Diamondów:

  • Między posiłkami można zjeść surową marchewkę czy inne warzywo lub wypić sok
  • Nie trzeba liczyć kalorii
  • Posiłki zadawalają ilością witamin

Wady diety Diamondów:

  • Przestrzeganie zasad spożywania posiłków
  • Jedzenie w większej ilości owoców i jarzyn (dla niektórych to wada…)
  • Nie jedzenie słodyczy
  • Nie spożywanie alkoholu

DZIEŃ 1
ŚNIADANIE: Sok brzoskwiniowy, brzoskwinie
OBIAD: Naleśniki faszerowane sałatką z 2 filiżanek sałaty, pomidorem, 1/2 filiżanki kukurydzy, 1/4 filiżanki brokułów, łyżką majonezu i odrobiną soku z cytryny
KOLACJA: Ryba upieczona na grillu, gotowane szparagi

DZIEŃ 2
ŚNIADANIE: Sok jabłkowy, truskawki
OBIAD: Tost z brokułami, sałatą i ziołami
KOLACJA: Makaron w sosie owocowym

DZIEŃ 3
ŚNIADANIE: Sok truskawkowo–jabłkowy, melon.
OBIAD: Kanapka z kalafiorem (ćwierć ugotowanego kalafiora wymieszać z łyżeczką soku z cytryny, solą i oregano. Położyć na pełnoziarnisty chleb tostowy). Do tego ogórek i kiełki sojowe.
KOLACJA: Chińska zupka

DZIEŃ 4
ŚNIADANIE: Sok pomarańczowy, winogrona
OBIAD: Sałatka z awokado, majonezu, musztardy, soku z cytryny doprawiona solą i pieprzem
KOLACJA: Ryba w sosie cytrynowo-koperkowym

DZIEŃ 5
ŚNIADANIE: Sok ananasowy, owoce
OBIAD: 2-3 naleśniki z mąki kukurydzianej z pokrojonym w plastry awokado
KOLACJA: Makaron z warzywami

DZIEŃ 6
ŚNIADANIE: Sok jabłkowo- miętowy, jabłko z cynamonem lub bez
OBIAD: Pokrojony w plastry i upieczony na grillu ziemniak, główka sałaty
KOLACJA: Zielona zupa

DZIEŃ 7
ŚNIADANIE: Sok z brzoskwiń, figa
OBIAD: Siekany kotlet wołowy, chleb pełnoziarnisty z łyżką majonezu i pomidorem
KOLACJA: Ryż z warzywami

Skomentuj

Komentarze (1)