Home > Odchudzanie - Dieta

Dieta Cambridge

Dieta CambridgeDieta Cambridge jest to dieta polegająca na jedzeniu produktów specjalnie opracowanych przez laboratorium Cambridge, które można w łatwy sposób zakupić i szybko przyrządzić. Dieta Cambridge polega na zjedzeniu 3 posiłków specjalnie przygotowanych dla kobiet i 4 posiłków specjalnie przygotowanych dla mężczyzn. Posiłki te są nisko energetyczne.

Spożywanie tych produktów przez 3 tygodnie (nie dłużej), powoduje schudnięcie i utrzymanie przez długi czas swojej lepszej sylwetki. ( 3 tygodnie nie więcej obowiązuje w przypadku odchudzania w stopniu I I II najbardziej niskokalorycznej).

Jeżeli trzymamy się produktów tylko Cambridge, to w ciągu tygodnia możemy schudnąć 3 kg.

Produkty dostępne przy diecie Cambridge:

  • Zupy o smaku: kurczaka z grzybami, jarzynowym, grzybowym z borowików, pomidorowym, żurowym
  • Napoje o smaku: bananowym, owoców leśnych, waniliowym, truskawkowym, kawowym, toffi z orzechami, cappuccino, kakaowo-pomarańczowym, czekoladowo-miętowym
  • Owsianki o smaku: jabłkowo-cynamonowym, oryginalna
  • Napoje ze słomką o smaku: truskawkowym, czekoladowym, bananowym
  • Batony o smaku: toffi, pomarańczowym, czekoladowym, żurawinowym, orzechowym
  • Błonnik
  • Dodatki smakowe: bulion o smaku warzywnym, dodatek do wody o smaku jagodowym, dodatek do wody o smaku pomarańczowym,
  • Zagęstnik do przygotowania musu z napojów diety Cambridge.

Dieta Cambridge wskazana jest dla osób:

  • Osób z nadwagą, które muszą szybko zrzucić zbędne kilogramy
  • Osób otyłych

Dieta Cambridge nie jest wskazana dla osób:

  • Uczulonych na białko
  • Matek karmiących i w ciąży
  • Cierpiących na cukrzycę typu I
  • Poniżej 18 wieku życia
  • Chorych na anorexie
  • Chorych na bulimie

Program Cambridge polega na stosowaniu tylko preparatów odżywczych z linii produktów Cambridge.

Dieta Cambridge polega na 6 stopniowym odchudzaniu w których wartość kaloryczna waha się od 415 do ponad 1500 kcal. Każda osoba z osobna powinna zacząć stosować od innego stopnia diety, ponieważ każda osoba ma różne problemy z otyłością jedni potrzebują dużo schudnąć drudzy troszkę mniej, dlatego najlepiej się skonsultować z dietetykiem lub lekarzem albo z specjalistą diety Cambridge. Osoba taka na pewno dopasuje stopień odchudzania odpowiednio.

Dieta Cambridge – stopień I dieta bardzo niskokaloryczna

Program diety bardzo niskokalorycznej, który służy do redukcji masy ciała. Stopień ten tylko stosuje pod nadzorem lekarza, ten stopień diety jest tylko dla osób, które szybko potrzebują schudnąć np. do jakiegoś zabiegu czy operaji.

W stopniu 1A powinno się jeść 3-4 produkty Cambridge.
W stopniu 1B powinno się jeść:
Wariant I : 4 produkty Cambridge plus 200ml mleka 0,5%. Tłustego
Wariant II: 3 produkty Cambridge plus jakiś posiłek (300 kcal)

Pić dużo płynów – 2,25 litra wody lub innych bezkalorycznych napojów np. z dodatkiem Cambridge
Dietę tę można stosować minimum 1 tydzień a maksymalnie 3 tygodnie.
Razem około 615 kcal dziennie

Dieta Cambridge – stopień II diety niskokalorycznej

Program diety niskokalorycznej, która należy do kontroli masy ciała.
W stopniu 1A powinno się jeść 3 produkty Cambridge plus 340ml mleka 0,5% tłustego (135 kcal)
W stopniu 1B powinno się jeść 1 posiłek (260kcal)
Pić dużo płynów – 2,25 litra wody lub innych bezkalorycznych napojów np. z dodatkiem Cambridge
Dietę tę można stosować minimum 1 tydzień a maksymalnie 3 tygodnie.
Razem około 810 kcal dziennie.

Dieta Cambridge – stopień III diety niskokalorycznej

Program diety niskokalorycznej.
W stopniu 1A powinno się jeść 2 produkty Cambridge plus 284ml mleka 0,5% tłustego (110 kcal)
W stopniu 1B powinno się jeść 2 posiłki: śniadanie (200kcal), obiad (400kcal)
Pić dużo płynów – 2,25 litra wody lub innych bezkalorycznych napojów np. z dodatkiem Cambridge
Dietę trzeba stosować minimum 2 tygodnie z możliwością przedłużenia.
Razem 1000 kcal dziennie.

Dieta Cambridge – stopień IV diety zbilansowanej niskokalorycznej

W stopniu 1A powinno się jeść 2 produkty Cambridge plus 284ml mleka 0,5% tłustego (110 kcal)
W stopniu 1B powinno się jeść 3 posiłki: śniadanie (200kcal), lunch (200kcal), obiad (400kcal)
Pić dużo płynów – 2,25 litra wody lub innych bezkalorycznych napojów np. z dodatkiem Cambridge
Dietę trzeba stosować minimum 2 tygodnie z możliwością przedłużenia.
Razem 1200 kcal dziennie.

Dieta Cambridge – stopień V diety zbilansowanej niskokalorycznej

W stopniu 1A powinno się jeść 1produkt Cambridge plus 454ml mleka 0,5% tłustego (180 kcal)
W stopniu 1B powinno się jeść 4 posiłki: śniadanie (250kcal), lunch (300kcal), obiad z deserem (500kcal), przekąska (100kcal)
Pić dużo płynów – 2,25 litra wody lub innych bezkalorycznych napojów np. z dodatkiem Cambridge
Dietę trzeba stosować minimum 2 tygodnie z możliwością przedłużenia.
Razem 1500 kcal dziennie.

Dieta Cambridge – stopień VI diety zbilansowanej niskokalorycznej

Dostosować się do wskazówek wcześniejszych, aby utrzymać zdrowa sylwetkę i co najważniejsze nie tyć więcej. Wybrać jak najlepszą formę ruchu dla siebie i codziennie ją uprawiać.
Razem 1500 kcal plus dziennie.

Skomentuj